The Social organisation of marketing : a figurational approach to people, organisations, and markets

The book examines the social processes which have shaped the development and organisation of various marketing practices and activities, and the markets associated with them. Drawing on the figurational-sociological approach associated with Norbert Elias the contributors explain how various markets...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Connolly, John (Editor)
Dolan, Paddy (Editor)
Korporace: SpringerLink (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Cham : Springer, 2017
Žánr/forma:sborníky
elektronické knihy
ISBN:978-3-319-51571-7
978-3-319-51570-0
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka
Buďte první, kdo okomentuje tento záznam!
Nejprve se musíte přihlásit.