Využití senzorické analýzy piva v marketingu = Use of Sensory Analysis of Beer in Marketing

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čejka, Pavel, 1951- (Author) 
Other Authors: Olšovská, Jana, 1971- (Author) 
Format: Article
Source document: Kvasný průmysl , Roč. 61, č. 2 (2015), s. 38-45
Language:Czech
English
Genre/form:články
ISSN:0023-5830
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Cover Image
LEADER 01436naa a2200361 a 4500
001 000958087
003 CZ PrSTK
005 20170616123028.0
007 ta
008 150311s2015 xr a 000 0 cze
040 |a ABA013  |b cze 
041 1 |a cze  |a eng  |b cze  |b eng  |b ger  |h cze 
072 7 |a 663  |x Průmysl nápojů. Kvasný průmysl. Průmysl pochutin  |2 Konspekt  |9 19 
080 |a 663.4  |2 MRF 
080 |a 543.92  |2 MRF 
080 |a 366.624.2  |2 MRF 
100 1 |a Čejka, Pavel,  |d 1951-  |7 uzp2009504078  |4 aut 
245 1 0 |a Využití senzorické analýzy piva v marketingu =  |b Use of Sensory Analysis of Beer in Marketing /  |c Pavel Čejka, Jana Olšovská 
246 2 1 |a Use of Sensory Analysis of Beer in Marketing 
300 |b 11 il. 
500 |a 6 obr., 5 tabulek 
546 |a Český a anglický text; české, anglické a německé resumé 
653 0 |a senzorická analýza - potraviny 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
650 0 7 |a pivo  |x pp  |7 psh8692  |2 psh 
650 0 7 |a smyslové počitky  |x ps  |7 psh9309  |2 psh 
650 0 7 |a hodnocení  |x ve  |7 psh11955  |2 psh 
650 0 7 |a psychologie spotřebitele  |x ps  |7 psh9239  |2 psh 
650 0 7 |a marketing  |x ev  |7 psh1718  |2 psh 
700 1 |a Olšovská, Jana,  |d 1971-  |7 xx0096915  |4 aut 
773 0 |t Kvasný průmysl  |x 0023-5830  |g Roč. 61, č. 2 (2015), s. 38-45  |q 61:2  |9 2015 
910 |a ABA013  |t rs 
996 |a STK  |b 2660531100  |c 17/1564  |d 20170704  |f 672.50  |g R 10489/59  |v TP500 .K833 v.61 no.1-5  |l Sklad  |t 14  |0 K