Luxury crands in China and India

This book provides an analysis of the luxury industry in two of the world’s biggest and evolving markets, and identifies and discusses the key issues and dynamics in transforming their luxury landscapes. By discussing the elements that are most likely to dominate boardroom agendas, the pragmatic imp...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Atwal, Glyn (Autor) 
Další autoři: Bryson, Douglas (Autor) 
Korporace: SpringerLink (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: London, United Kingdom : Palgrave Macmillan : Springer, 2017
Žánr/forma:monografie
elektronické knihy
ISBN:978-1-137-54715-6
978-1-137-54713-2
9781137547132
Témata:
trh
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka
LEADER 03085nam a22006495i 4500
001 001822298
003 CZ PrSTK
005 20230612162843.0
006 m f d
007 cr nn 008mamaa
008 170627t20172017xxka fo 001 0 eng d
020 |a 978-1-137-54715-6  |q (formát PDF) 
020 |z 978-1-137-54713-2  |q (vázáno) 
024 7 |a 10.1057/978-1-137-54715-6  |2 doi 
040 |a DE-He213  |b cze  |d ABA013  |e rda 
043 |a a-cc---  |a a-ii--- 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339  |2 MRF 
080 |a 338.45  |2 MRF 
080 |a 339.13  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a 658.62-021.479  |2 MRF 
080 |a 316.422  |2 MRF 
080 |a (510)  |2 MRF 
080 |a (540)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)  |2 MRF 
100 1 |a Atwal, Glyn  |7 utb2015854010  |4 aut 
245 1 0 |a Luxury crands in China and India /  |c Glyn Atwal, Douglas Bryson 
264 1 |a London, United Kingdom :  |b Palgrave Macmillan :  |b Springer,  |c [2017] 
264 4 |c ©2017 
300 |a 1 online zdroj (xvii, 256 stran) :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografie a rejstřík 
505 0 |a Chapter 1. A New Reality -- Chapter 2. Luxury Dilemmas -- Chapter 3. The Aspirational Rich -- Chapter 4. The Super Rich -- Chapter 5. Faking Luxury -- Chapter 6. Giving Luxury -- Chapter 7. Digitally Rich -- Chapter 8. Responsible Luxury -- Chapter 9. Learning From Mistakes -- Chapter 10. A Luxury Footprint 
520 |a This book provides an analysis of the luxury industry in two of the world’s biggest and evolving markets, and identifies and discusses the key issues and dynamics in transforming their luxury landscapes. By discussing the elements that are most likely to dominate boardroom agendas, the pragmatic implications for both strategic and marketing planning are made clear. Special emphasis is placed upon well-contemplated responses to luxury brand marketing challenges that executives are likely to face as they push their brands to adapt and thrive in these shifting markets. -- Nakladatelská anotace 
650 0 7 |a obchod  |x ev  |7 psh1735  |2 psh 
650 0 7 |a trh  |x ev  |7 psh1261  |2 psh 
650 0 7 |a průmysl  |x ev  |7 psh1454  |2 psh 
650 0 7 |a marketing  |x ev  |7 psh1718  |2 psh 
650 0 7 |a obchodní značky  |x ev  |7 psh14189  |2 psh 
650 0 7 |a luxusní zboží  |7 ph241125  |2 czenas 
650 0 7 |a globalismus  |x pl  |7 psh8512  |2 psh 
650 0 7 |a globalizace  |7 ph120568  |2 czenas 
651 7 |a Čína  |7 ge131732  |2 czenas 
651 7 |a Indie  |7 ge129384  |2 czenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
700 1 |a Bryson, Douglas  |7 utb2015854014  |4 aut 
710 2 |a SpringerLink (online služba)  |7 ntk2018999494  |4 dst 
776 0 8 |i Tištěné vydání:  |t Luxury Brands in China and India  |z 9781137547132 
856 4 1 |u https://doi.org/10.1057/978-1-137-54715-6  |y Plný text 
910 |a ABA013 
950 |a Springer  |b Business and Management 2017