Social media marketing : the next generation of business engagement

How to implement social technology in business, spur collaborative innovation and drive winning programs to improve products, services, and long-term profits and growth. The road to social media marketing is now well paved: A July 2009 Anderson Analytics study found 60% of the Internet population us...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Evans, Dave, 1956- (Autor) 
Další autoři: McKee, Jake (Editor)
Korporace: ProQuest Ebook Central (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Indianapolis : Wiley Pub., 2010
Žánr/forma:učebnice
elektronické knihy
ISBN:978-0-470-94419-6
978-0-470-94421-9
978-0-470-94420-2
978-0-470-63403-5
0470634030
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura