Selling science in the age of Newton : advertising and the commoditization of knowledge

Selling Science in the Age of Newton explores an often ignored avenue in the popularization of science. It is an investigation of how advertisements in London newspapers (from approximately 1687 to 1727) enticed consumers to purchase products relating to science: books, lecture series, and instrumen...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Wigelsworth, Jeffrey R. (Autor) 
Korporace: ProQuest Ebook Central (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group 2010
Edice:Science, technology, and culture, 1700-1945
Žánr/forma:monografie
elektronické knihy
ISBN:9781409423102
978-1-4094-0075-2
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura