Machine learning and artificial intelligence in marketing and sales : essential reference for practitioners and data scientists

'Machine Learning and Artificial Intelligence in Marketing and Sales' explores the ideas, and the statistical and mathematical concepts, behind Artificial Intelligence (AI) and machine learning models, as applied to marketing and sales, without getting lost in the details of mathematical d...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Syam, Niladri (Autor)
Další autoři: Kaul, Rajeeve (Autor)
Korporace: Emerald Insight (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Bingley : Emerald Publishing, 2021
Žánr/forma:monografie
elektronické knihy
ISBN:978-1-80043-882-8
978-1-80043-880-4
978-1-80043-881-1
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura