Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced

The topic of place branding is moving from infancy to adolescence. Many cities, and nations have already established their place brand and this well documented new book brings the fundamentals of place branding together in an academic format but is at the same time useful for practice.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Govers, R., 1968- (Autor) 
Další autoři: Go, Frank M. (Franciscus Marinus) (Autor)
Korporace: ProQuest Ebook Central (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: London : Palgrave Macmillan UK, 2009
Žánr/forma:monografie
elektronické knihy
ISBN:978-0-230-24702-4
978-0-230-24559-4
978-0-230-23073-6
978-1-349-31167-5
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura