Applied marketing analytics using R

"Marketing has become increasingly data-driven in recent years as a result of new emerging technologies such as AI, granular data availability and ever-growing analytics tools. With this trend only set to continue, it’s vital for marketers today to be comfortable in their use of data and quanti...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Yildirim, Gokhan (Autor)
Další autoři: Kübler, Raoul (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: London ; Thousand Oaks ; New Delhi ; Singapore : Sage, 2023
Žánr/forma:příručky
handbooks, manuals, etc.
ISBN:978-1-5297-6872-5
978-1-5297-6873-2
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura
Volný výběr, k vypůjčení Fond NTK 6.NP, regál 6A/258 HF5415 .125 .Y35 2023 A 60208