Player vs. monster : the making and breaking of video game monstrosity
"A study of the gruesome game characters we love to beat—and what they tell us about ourselves. Since the early days of video games, monsters have played pivotal roles as dangers to be avoided, level bosses to be defeated, or targets to be destroyed for extra points. But why is the figure of th...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | angličtina |
Vydáno: |
Cambridge, Massachusetts ; London, England :
The MIT Press,
2023
|
Edice: | Playful thinking
|
Žánr/forma: | monografie |
ISBN: | 978-0-262-04775-3 978-0-262-37323-4 978-0-262-37324-1 |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Stav | Dílčí knihovna | Popis | Umístění | LCC signatura | Stará signatura |
---|---|---|---|---|---|
Volný výběr, k vypůjčení | Fond NTK | 6.NP, regál 6A/053 | GV1469 .34 .M66 Š84 2023 | A 60069 |