Logo design : global brands

Kniha je vizuálním katalogem log. Soustředí se na korporátní loga mezinárodních společností, představuje přibližně 4 500 ochranných známek s informacemi designérech, roce vytvoření, zemi či značky.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Wiedemann, Julius (Editor) 
Wiethoff, Andrea (Překladatel)
Lavoyer, Valérie (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:angličtina
němčina
francouzština
Vydáno: Köln : Taschen, 2021
Edice:Bibliotheca Universalis
Žánr/forma:přehledy
katalogy
surveys
catalogs
ISBN:978-3-8365-7675-8
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura
Volný výběr, k vypůjčení Fond NTK
FS
3.NP, Firemní služby, regál 3FS/17 NC1002 .L63 L64 2021 A 59571