Airbus A320 : crew manual
"In this manual, you as a pilot, will learn about main flight concepts and how the A320 works during normal and abnormal operations. This is not a technical manual about systems, it's a manual about of flight philosophy.This manual is based on the original Airbus manual called “The Flight...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | angličtina |
Vydáno: |
[místo vydání není známé] :
Biblioteca Aeronáutica,
2023
|
Žánr/forma: | příručky |
ISBN: | 9798415023912 |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Stav | Dílčí knihovna | Popis | Umístění | LCC signatura | Stará signatura |
---|---|---|---|---|---|
Volný výběr, k vypůjčení | Fond NTK | 3.NP, regál 3B/021 | TL686 .A43 C66 2021 2 | A 58906 |