Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média

Kapitoly přibližují efektivní marketingové strategie a nástroje pro oblast sociálních médií. Součástí příručky je rovněž výklad odborných pojmů.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Atherton, Julie (Autor) 
Unifikovaný název:Social media strategy. Česky
Další autoři: Bednarski, Martin, 1976- (Překladatel) 
Médium: Kniha
Jazyk:čeština
Vydáno: V Brně : Lingea, 2022
Žánr/forma:příručky
ISBN:978-80-7508-715-7
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura
Volný výběr, k vypůjčení Fond NTK 6.NP, regál 6A/258 HF5415 .1265 .A84124 2022 A 57869
Volný výběr, k vypůjčení Fond NTK
FS
3.NP, Firemní služby, regál 3FS/15 HF5415 .1265 .A84124 2022 a A 57869 a