Využitie edukačnej softvérovej aplikácie MapKer vo výučbe = Possibilities of using the MapKer educational software application in school geography teaching

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Karolčík, Štefan (Autor)
Další autoři: Čipková, Elena (Autor)
Médium: Článek
Zdrojový dokument: Geografické rozhledy , Roč. 27, č.3 (2017/2018), s. 22-25
Jazyk:slovenština
Žánr/forma:články
ISSN:1210-3004
Témata:
On-line přístup:Online verze
Abstrakt
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka
LEADER 01658naa a2200421 i 4500
001 001863943
003 CZ PrSTK
005 20180730071230.0
007 ta
008 180227s2018 xr a 000 0 slo
040 |a ABA013  |b cze  |e rda 
041 0 |a slo  |b eng 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.014.14  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
080 |a 004.4  |2 MRF 
080 |a 004.9:37.014  |2 MRF 
080 |a 911  |2 MRF 
100 1 |a Karolčík, Štefan  |4 aut 
245 1 0 |a Využitie edukačnej softvérovej aplikácie MapKer vo výučbe =  |b Possibilities of using the MapKer educational software application in school geography teaching /  |c Štefan Karolčík, Elena Čipková 
246 2 1 |a Possibilities of using the MapKer educational software application in school geography teaching 
300 |b Ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a 3 obrázky 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a vyučování  |x pe  |7 psh8217  |2 psh 
650 0 7 |a organizace vyučování  |x pe  |7 psh8224  |2 psh 
650 0 7 |a vyučovací metody  |x pe  |7 psh8218  |2 psh 
650 0 7 |a vyučovací pomůcky  |x pe  |7 psh8236  |2 psh 
650 0 7 |a aplikační programy  |x vt  |7 psh12553  |2 psh 
650 0 7 |a geografie  |x gr  |7 psh4231  |2 psh 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
700 1 |a Čipková, Elena  |4 aut 
773 0 |t Geografické rozhledy  |x 1210-3004  |g Roč. 27, č.3 (2017/2018), s. 22-25  |q 27:3  |9 2017/2018 
856 4 1 |u https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/clanek/2716/pdf  |y Online verze 
856 4 1 |u https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/clanek/2716  |y Abstrakt 
910 |a ABA013  |t rs