Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fourth International Conference, 2017

This volume presents the proceedings of the 2017 International Conference on National Brand & Private Label Marketing - a collection of original, rigorous and highly relevant contributions. The 2017 NB&PL marketing conference offers a unique academic forum where researchers present and discu...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Martínez-López, Francisco J (Editor)
Gázquez-Abad, Juan Carlos (Editor)
Ailawadi, Kusum L (Editor)
Yagüe-Guillén, María Jesús (Editor)
Korporace: SpringerLink (online služba)  
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Cham : Springer International Publishing, 2017
Edice:Springer Proceedings in Business and Economics
Žánr/forma:elektronické knihy
ISBN:978-3-319-59701-0
9783319597003
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura