Vintage marketing differentiation : the origins of marketing and branding strategies

This book analyzes the origins of marketing and branding strategies and the unique situations involving differentiation. Photographs of actual materials that were created and used in marketing campaigns between 1846-1946 are featured to bring to life these vintage innovations. Examining how and why...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Williams, Robert L., Jr. (Autor)
Další autoři: Williams, Helena A. (Autor)
Korporace: SpringerLink (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: New York, NY, USA : Palgrave Macmillan : Springer, 2017
Žánr/forma:monografie
elektronické knihy
ISBN:978-1-137-38721-9
978-1-137-39431-6
9781137394316
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura