Global brand strategy : world-wise marketing in the age of branding

What sets strong global brands apart? First, they generate more than half their revenue and most of their growth outside their home market. Secondly, their brand equity is responsible for a massive percentage of their firm’s market value. Third, they operate as single brands everywhere on the planet...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Steenkamp, Jan-Benedict E. M., 1959- (Autor) 
Korporace: SpringerLink (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: London : Palgrave Macmillan : Springer, 2017
Žánr/forma:monografie
elektronické knihy
ISBN:978-1-349-94994-6
978-1-349-94993-9
978-1-349-95699-9
9781349949939
Témata:
trh
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura