Managing customer experiences in an omnichannel world : melody of online and offline environments in the customer journey

In a typical day, a customer's journey moves from a physical to a digital environment multiple times, to successfully and effectively manage a customer's experience organizations need to integrate both these environments in an omnichannel way. This edited book examines customer journeys, o...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Dirsehan, Taşkin, 1985- (Editor)
Korporace: Emerald Insight (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Bingley : Emerald Publishing Limited, 2021
Žánr/forma:sborníky
elektronické knihy
ISBN:978-1-80043-390-8
978-1-80043-388-5
978-1-80043-389-2
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura