|
|
|
|
LEADER |
01960cz a2200325n 4500 |
001 |
ntk20221136651 |
003 |
CZ PrNK |
005 |
20220926191143.0 |
008 |
220107|n|aznnnaabn n a|a |
024 |
7 |
|
|a 0000-0001-6561-8758
|2 orcid
|
040 |
|
|
|a ABA013
|b cze
|d ABA001
|e rda
|
100 |
1 |
|
|a Chapman, Jocelyn
|7 ntk20221136651
|
368 |
|
|
|d Ph.D. (Transformative Studies)
|s 2012
|
370 |
|
|
|c Spojené státy americké
|
372 |
|
|
|a kybernetika
|a počítačová věda
|a systémové myšlení
|a vzdělávání
|a virtuální vzdělávání
|a vzdělávání učitelů
|
373 |
|
|
|a California Institute of Integral Studies
|s 2017
|2 LC (Names)
|
373 |
|
|
|a University of Louisiana at Monroe
|s 2013
|2 LC (Names)
|
374 |
|
|
|a vysokoškolské učitelky
|
375 |
|
|
|a žena
|
377 |
|
|
|a eng
|
670 |
|
|
|a Chapman, Jocelyn: For the love of cybernetic, 2020
|b afiliace, profesní údaje
|
670 |
|
|
|a BLPC, cit. 7. 1. 2021
|b autoritní forma
|
670 |
|
|
|a www(California Institute of Integral Studies - Jocelyn Chapman), cit. 7. 1. 2021
|b biografické a profesní údaje
|u https://www.ciis.edu/faculty-and-staff-directory/jocelyn-chapman
|
670 |
|
|
|a www(linkedin.com - Jocelyn Chapman, PhD), cit. 17. 8. 2022
|b biografické a profesní údaje
|u https://www.linkedin.com/in/jocelyn-chapman-phd-b99a973
|
675 |
|
|
|a LC (Names), cit. 26. 9. 2022
|
678 |
0 |
|
|a Vysokoškolská pedagožka, odbornice v oblasti transdisciplinárního přístupu a výzkumu. Zaměřuje se na systémové myšlení, kybernetiku, transformativní učení, transformativní vedení, online vzdělávání, kreativní myšlení, systémové změny a metody kvalitativního výzkumu. Též se zabývá reformou vzdělávání, včetně změn ve vzdělávání učitelů. Publikace v oboru působnosti.
|
906 |
|
|
|a za20220107
|b pavk
|
906 |
|
|
|a ko20220817
|b msis
|c Zdroj - aktualizace, URL nově
|
906 |
|
|
|a vr20220926
|b adpi
|
998 |
|
|
|a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001136651&local_base=AUT
|