Using student feedback for successful teaching

"Feedback from students to teachers has been shown to have a major influence on students’ achievement. This innovative book examines the much-neglected feedback path from student to teacher and provides an empirically founded and practice-oriented step-by-step guide for teachers who want to get...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Zierer, Klaus, 1976- (Autor) 
Další autoři: Wisniewski, Benedikt (Autor) 
Hattie, John, 1950- (Autor úvodu atd.) 
Médium: Kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2019
Žánr/forma:kolektivní monografie
ISBN:978-1-138-54579-3
978-1-138-54581-6
978-1-351-00196-0
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka
LEADER 02078cam a2200457 i 4500
001 001871015
003 CZ PrSTK
005 20190812093013.0
008 180504s2019 xxka f 001 0 eng d
020 |a 978-1-138-54579-3  |q (vázáno) 
020 |a 978-1-138-54581-6  |q (brožováno) 
020 |z 978-1-351-00196-0  |q (elektronická kniha) 
040 |a DLC  |b cze  |c DLC  |d ABA013  |e rda 
044 |a xxk  |a xxu 
050 0 0 |a LB2838  |b .Z54 2019 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 303.094.5  |2 MRF 
080 |a 37.011.3-052  |2 MRF 
080 |a 316.772.4:37  |2 MRF 
080 |a 37.091.3  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Zierer, Klaus,  |d 1976-  |7 jcu2014824037  |4 aut 
245 1 0 |a Using student feedback for successful teaching /  |c Klaus Zierer and Benedikt Wisniewski ; foreword by John Hattie 
250 |a First published 
264 1 |a London ;  |a New York :  |b Routledge, Taylor & Francis Group,  |c 2019 
300 |a xi, 112 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografie a rejstřík 
520 |a "Feedback from students to teachers has been shown to have a major influence on students’ achievement. This innovative book examines the much-neglected feedback path from student to teacher and provides an empirically founded and practice-oriented step-by-step guide for teachers who want to get feedback on their own teaching"--Zadní strana obálky 
650 0 7 |a zpětná vazba  |x te  |7 psh11368  |2 psh 
650 0 7 |a hodnocení  |x ve  |7 psh11955  |2 psh 
650 0 7 |a studenti  |x pe  |7 psh8305  |2 psh 
650 0 7 |a pedagogická komunikace  |x pe  |7 psh8136  |2 psh 
650 0 7 |a vyučování  |x pe  |7 psh8217  |2 psh 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
700 1 |a Wisniewski, Benedikt  |7 ntk20191045849  |4 aut 
700 1 |a Hattie, John,  |d 1950-  |7 jcu2014824032  |4 aui 
910 |a ABA013  |b A 55238 
996 |a STK  |b 2660521676  |c 1139/2019  |d 20190722  |f 410.00  |g A 55238  |v LB2838 .Z54 2019  |l 6.NP, regál 6B/076  |t 03  |0 K