New luxury management : creating and managing sustainable value across the organization

"Presenting a vision of the luxury sector and its management, this edited book describes “the new luxury” through a comprehensive view of the value chain, from concept to market. The authors argue that the main characteristics of “luxury” are linked to specific resources and competencies found...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Rigaud-Lacresse, Emmanuelle (Editor)
Pini, Fabrizio Maria (Editor)
Korporace: SpringerLink (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan, 2017
Edice:Palgrave advances in luxury
Žánr/forma:elektronické knihy
sborníky
ISBN:978-3-319-41727-1
978-3-319-41726-4
9783319417264
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura