Political marketing and management in Ghana : a new architecture

"This book focuses on the emergence of new frames of political engagement underpinned by concepts in marketing, management, and organisation. It goes beyond political electioneering and campaigning and considers business theories such as market research, segmentation, social media, brand archit...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Mensah, Kobby (Editor)
Korporace: SpringerLink (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan, 2017
Edice:Palgrave studies in political marketing and management
Žánr/forma:elektronické knihy
sborníky
ISBN:978-3-319-57373-1
978-3-319-57372-4
9783319573724
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura