Strategic marketing cases in emerging markets

This book helps students to develop a critical understanding of the service business scenarios and strategies used in marketing for emerging markets. The case studies presented focus on creating, communicating and delivering customer value to emerging market consumers through various marketing strat...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Adhikari, Atanu (Editor)
Roy, Sanjit Kumar (Editor) 
Korporace: SpringerLink (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Cham, Switzerland : Springer, 2017
Žánr/forma:učebnice
elektronické knihy
ISBN:978-3-319-51545-8
978-3-319-51543-4
978-3-319-84679-8
9783319515434
Témata:
trh
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura