Marketing renewable energy : concepts, business models and cases

This book answers questions such as: How do you market green electricity or bio-methane? What is the right price for renewable energy? How do the legal framework and customer preferences influence marketing strategies? Is direct marketing or online marketing the key to success? Answers to these and...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Herbes, Carsten (Editor) 
Friege, Christian, 1966- (Editor) 
Korporace: SpringerLink (online služba) (Distributor) 
Médium: E-kniha
Jazyk:angličtina
Vydáno: Cham, Switzerland : Springer, 2017
Edice:Management for professionals
Žánr/forma:kolektivní monografie
elektronické knihy
ISBN:978-3-319-46427-5
978-3-319-46426-8
978-3-319-83518-1
9783319464268
Témata:
On-line přístup:Plný text
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Obálka

Internet

Plný text
Stav Dílčí knihovna Popis Umístění LCC signatura Stará signatura