Supply chain strategies : demand driven and customer focused

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hines, Tony (Author) 
Corporate Author: Taylor & Francis eBooks (online služba) (Distributor) 
Format: eBook
Language:English
Published: London ; New York : Routledge, 2013
Genre/form:monografie
elektronické knihy
ISBN:978-0-203-63166-9
9781138471016
9781136703966
9781136704031
978-0-415-68317-3
978-0-415-68319-7
Subjects:
Online Access:Plný text
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Cover Image
LEADER 02702cam a2200529 i 4500
001 001813984
003 CZ PrSTK
005 20200326151606.0
006 m f d
007 cr nn 008mamaa
008 180706s2013 xxkad fo 001 0 eng d
020 |a 978-0-203-63166-9  |q (elektronická kniha) 
020 |a 9781138471016  |q (formát PDF) 
020 |a 9781136703966  |q (formát EPUB) 
020 |a 9781136704031  |q (formát MOBI) 
020 |z 978-0-415-68317-3  |q (vázáno) 
020 |z 978-0-415-68319-7  |q (brožováno) 
024 7 |a 10.4324/9780203631669  |2 doi 
035 |a (OCoLC)958103065 
040 |a ABA013  |b cze  |e rda 
044 |a xxk  |a xxu 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.21  |2 MRF 
080 |a 005.51  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)  |2 MRF 
100 1 |a Hines, Tony  |7 vse2010595075  |4 aut 
245 1 0 |a Supply chain strategies :  |b demand driven and customer focused /  |c Tony Hines 
250 |a Second edition 
264 1 |a London ;  |a New York :  |b Routledge,  |c 2013 
300 |a 1 online zdroj (xviii, 354 stran) :  |b ilustrace, grafická znázornění 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
505 0 |a 1. Globalization : global demand and supply strategies -- 2. Strategic concepts and the customer focused, market driven supply chain -- 3. The emergence of supply chain management and supply chain strategy as a critical success factor for organizations -- 4. Market driven and customer focused supply chain strategies -- 5. Supplier sourcing, procurement and evaluation -- 6. Supply chain structures and relationships -- 7. Supply chain integration, technology and e- business strategies -- 8. Strategic supply chain cost, value and measurement -- 9. Service levels, synchronization of business processes and inventories -- 10. Supply chain profitability, quality and world-class organizations -- 11. Logistics and fulfilment strategies -- 12. The supply chain challenges -- 13. Afterword 
650 0 7 |a strategické plánování  |x ev  |7 psh1702  |2 psh 
650 0 7 |a logistika  |x te  |7 psh11400  |2 psh 
650 0 7 |a strategický management  |7 ph116291  |2 czenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
710 2 |a Taylor & Francis eBooks (online služba)  |7 ntk20191031486  |4 dst 
776 0 8 |i Tištěné vydání:  |t Supply chain strategies :  |z 9781138471016 
856 4 0 |u https://www.taylorfrancis.com/books/9781136703898  |y Plný text 
910 |a ABA013 
950 |a Taylor & Francis  |b 2018