Psychologické aspekty vzdělávání dospívajících
Publikace se primárně zabývá procesem socializace a rozvojem sociálních dovedností dospívajících v prostředí střední školy. V této souvislosti se věnuje také motivaci středoškolských studentů ke školní práci, interakci s vrstevníky i učiteli, výskytu rizikového chování ve škole a jeho prevenci. Prez...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Grada,
2011
|
Series: | Pedagogika
|
Genre/form: | monografie |
ISBN: | 978-80-247-3474-3 |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Publikace se primárně zabývá procesem socializace a rozvojem sociálních dovedností dospívajících v prostředí střední školy. V této souvislosti se věnuje také motivaci středoškolských studentů ke školní práci, interakci s vrstevníky i učiteli, výskytu rizikového chování ve škole a jeho prevenci. Prezentované informace jsou založeny na soudobých tuzemských i zahraničních výzkumech i současné praxi středních škol v ČR. Publikace je určena studentům učitelství a učitelům se zaměřením na terciární vzdělávání. Mohou z ní čerpat také studenti psychologie a pedagogiky, kteří se věnují práci s dospívajícími. V neposlední řadě je užitečná poradenským pracovníkům, kteří působí ve školských poradenských zařízeních. Nakladatelská anotace Publikace, opírající se o poznatky pedagogické a školní psychologie v oblasti vzdělávání mládeže, se zaměřuje na socializaci, rozvoj sociálních dovedností a motivaci k učení v prostředí středních škol |
---|---|
Physical Description: | 226 s. : il. |
Bibliography: | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
Edition: | Vyd. 1. |